mandag den 21. januar 2008

Facebook

Jeg er i forvejen på Facebook, men har nu oprettet en gruppe for "ansatte ved Mariagerfjord Bibliotekerne", så nu må I gerne melde jer ind!
Har også meldt mig til LinkedIn og har fundet gamle kolleger, der gik på Biblioteksskolen langt, langt tilbage, dengang der kun var skole i København!
Det har jeg hygget mig meget med.
Har fået en kommentar fra Karin fra Grønlands Torv (tidligere ansat i Arden) og har set de fine billeder fra deres nye indretning. Det kunne vi netop bruge, da vi planlægger den store fornyelse på Arden Bibliotek. Vi skal besøge Nørresundby på onsdag og derefter have "visionsmøde" hos Annebeth, der laver oplæg, og så skal der bare komme en masse ideer på bordet!
(Måske kommer de især efter vores frokost på Søgårds Bryghus). Forhåbentlig kan jeg bidrage med nogle billeder til næste indlæg!

2 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hej Marianne
Det har været sjovt at være med til 23ting. Jeg er glad for at jeg meldt mig. Jeg tjekker lige de sidste ting inden jeg tager på ferie i morgen. Jeg fik lavet den sidste opgave med Facebook i går, så er det vel slut? Hvis der er noget opsamling, må jeg tage det når jeg kommer hjem.

Inger sagde ...

Og tak for indsatsen. Visionsmødet lyder spændende. Var der også noget til arbejdet med kompetencerne? Inger